2015. december 5., szombat

Blog trailer

Sziasztok^^
Igaz tegnap volt új rész, de megint van egy kis közölni valóm. Weloo nagy gonddal készített nekem, egy blog trailer, amit innét is nagyon szépen köszönök neki. Szerintem fantasztikus lett, remélem ezzel újabb embereket is szerzek az olvasói körömbe. A videó alatt szóló zenéről is szeretnék egy kis említést tenni. 
Címe: Black Veil Brides - Lost it all
Szerintem már sok mindent elárul, nagyon nagy kedvencem, és nem gondoltam volna hogy ennyire visszatudja majd adni ezt a keserű, borongósabb hangulatot. Egyébként.. Van benne egy halvány kis körvonal, mire lehet majd még számítani, de nem akarok túl sokat beszélni erről, mert mint már oly sokszor, most is elmondom:
Még én sem tudom mi lesz a vége.
Szóval köszönöm szépen a videót, remélem nektek is tetszik. Legyetek jók ha tudtok ♥
Ja, és majdnem elfelejtettem. Raktam ki három válaszlehetőséget, ami minden bejegyzés alatt ott lesz, szóval bátran nyomjátok meg, mit éreztetek az adott résszel kapcsolatban.


 
A készítő blogja: http://dat-sztori.blogspot.hu/

1 megjegyzés: